Zarabiaj Na Afiliacji – co to jest Afiliacja i jak zacząć zarabiać pasywnie…
Jak zarobić dodatkowe pieniądze
w Internecie – bez doświadczenia oraz ryzyka!

Czym Jest i Jak Działa Afiliacja?
Marketing afiliacyjny to promowanie produktów innych osób w zamian za określony procent za sprzedaż danego produktu lub usługi.
Prawdopodobnie widziałeś nagłówki oznaczone jako „link partnerski” lub „post sponsorowany” w wielu odwiedzanych witrynach; a może zrobiłeś już pierwszy krok i zarejestrowałeś się w sieci afiliacyjnej?
Jeśli jesteś nowy w marketingu afiliacyjnym, przyjrzyjmy się, jak to działa.
Najpierw znajdź program lub sieć afiliacyjną, którą jesteś zainteresowany (listę sieci afiliacyjnych znajdziesz poniżej).
Spójrz na przegląd programu, w tym rodzaj produktów lub usług, metody płatności i prowizje, które oferują.
Jeśli Ci się spodoba, zarejestruj się i poczekaj na potwierdzenie Twojej rejestracji.
Następnie zacznij tworzyć treści, dodając niestandardowe łącza udostępniane przez program. Te linki śledzą, kiedy jeden z Twoich użytkowników dokona zakupu, a Ty zarobisz swoją prowizję.
Możesz współpracować z poszczególnymi firmami lub sieciami afiliacyjnymi, w których rejestrujesz się i wybierasz programy, które Cię interesują.
Programy są generalnie podzielone na kategorie, aby ułatwić wybór. Po zatwierdzeniu zacznij promować swoje linki partnerskie na swojej stronie internetowej, w biuletynach, w mediach społecznościowych i wszędzie tam, gdzie możesz udostępniać linki.
Sieć wysyła płatność, gdy osiągniesz minimalny poziom płatności. Metody płatności są różne i zazwyczaj obejmują PayPal i/lub przelewy bankowe.
Co To Jest Sieć Afiliacyjna?
W wielu przypadkach sieć afiliacyjna działa jako pośrednik między partnerem a sprzedawcą.
Sieci afiliacyjne skupiają w sobie wiele różnych sklepów i produktów.
Czasami partnerzy muszą przejść przez sieć afiliacyjną, aby móc w ogóle promować dany produkt. Na przykład dzieje się tak, gdy sprzedawca zarządza tylko swoim programem partnerskim w danej sieci.
Sieć afiliacyjna służy wówczas również jako baza danych wielu produktów, spośród których Ty jako marketer afiliacyjny możesz wybrać te produkty/usługi, które Cię interesują.
Przykłady Sieci Afiliacyjnych
# Ceneo – to porównywarka cen. Możesz tutaj zarabiać również za same kliknięcia w link, co jest całkiem fajnym i prostym rozwiązaniem.
# Money2Money – należy do Grupy Wirtualna Polska. Możesz tutaj promować konta bankowe, kredyty gotówkowe, lokaty, ubezpieczenia, pakiety telewizyjne, internetowe i oferty energetyczne. M2M działa na rynku od 2001 roku.
# MyLead – sieć afiliacyjna MyLead to miejsce do zarabiania bez wychodzenia z domu. To kompleksowa platforma oferująca pełną paletę programów partnerskich. Na MyLead znajduje się ponad 1700 programów partnerskich podzielonych na 35 kategorii.
# Admitad – to międzynarodowa sieć afiliacyjna powstała w 2009 roku. Współpracuje z nią ponad 600 000 wydawców oraz ponad 1500 reklamodawców z całego świata.
# WebePartners – ta sieć afiliacyjna współpracuje z największymi markami i niszowymi serwisami, dzięki czemu masz pewność, że znajdziesz partnerów najlepszych dla swojej branży.
# LeadStar – ta sieć afiliacyjna skupia ponad 500 programów, a w jej obrębie działa ponad 25 000 aktywnych wydawców, którzy za promowanie poszczególnych produktów, jak i samej sieci, mogą uzyskać atrakcyjne i duże prowizje. Produkty są głownie związane z branżą finansową, ale nie tylko.
Jak Zacząć w Afiliacji?
Swoją przygodę z zarabianiem na Afiliacji możesz rozpocząć w czterech krokach.
# Warto zacząć od recenzji produktów. Można to zrobić na kanale YouTube, na blogu, a nawet za pomocą transmisji na żywo na Facebook.
# Po drugie, możesz zbierać adresy e-mail, dzięki czemu będziesz kontaktować się z odbiorcami w dowolnym momencie – wystarczy wysłać wiadomość e-mail z odpowiednią informacją.
# Po trzecie, możesz wykorzystać webinary online, aby w krótkim czasie osiągnąć dużą sprzedaż, jednocześnie powiększając swoją listę mailingową i tworzyć nowe treści.
# Wreszcie, gdy Twój biznes oparty na marketingu afiliacyjnym zacznie zarabiać, możesz skalować swój wzrost dzięki reklamom typu „płać za kliknięcie” np. na Facebooku lub Google.
Błędy i strategie marketingu afiliacyjnego, których należy unikać.
Na całym świecie wiele osób odnosi sukcesy w marketingu afiliacyjnym, jednak istnieje również ciemna strona tego biznesu…
Podobnie jak w przypadku każdej innej działalności, która wiąże się z zarabianiem pieniędzy, marketing afiliacyjny jest celem różnego rodzaju oszustw, takich jak np. wypychanie lub upuszczanie ciasteczek.
Istnieją jednak inne praktyki, których należy unikać, w tym:
# Tworzenie treści o niskiej jakości: dawno minęły czasy, kiedy mogłeś tworzyć treści ładowane słowami kluczowymi, aby zdominować Google. Zamiast tego pisz i nagrywaj wysokiej jakości materiały.
# Stosowanie podejścia „twardej sprzedaży”: skoncentruj się na budowaniu relacji, a nie na spamowaniu linkami wszystkich mediów społecznościowych. Gdy klient Ci zaufa, będzie bardziej skłonny do kupowania tego, co mu polecasz.
# Piramidy finansowe i nielegalne produkty: dany program partnerski może brzmi imponująco i płacić wysokie prowizje, ale czy robi to, co twierdzi? Starannie wybieraj programy i upewnij się, że wszystko jest legalne.
# Wprowadzanie w błąd kupujących: powinno to być oczywiste, ale kuszenie otrzymaniem wysokiej prowizji może spowodować, że niektórzy partnerzy będą błędnie przedstawiać korzyści płynące z programów partnerskich. Wysuwając śmiałe twierdzenia, możesz uzyskać więcej kliknięć, ale jest to nieetyczne i może być również niezgodne z prawem.
Twoja reputacja jako marketera afiliacyjnego jest najważniejsza.
Jeśli Twoi odbiorcy Ci nie ufają lub Ci nie wierzą, nie uzyskasz żadnych dochodów.
Skoncentruj się przede wszystkim na odbiorcach.
Jeżeli masz pytania, śmiało pisz tutaj.
Pozdrawiam
Dariusz Kaczorowski
